Sport

Bagaż

Podróżować rekreacyjnie można na wiele sposobów. Jedni preferują loty samolotem czy wyprawy samochodowe, jeszcze inni piesze wędrówki, np. po górach. Bez względu na to, gdzie człowiek się wybiera, musi posiadać

Zmieni się sposób finansowania sportu

W systemie finansowania polskiego sportu istotne są nie tylko przeznaczane środki, lecz także sposób zarządzania. Uruchomiony Kodeks Dobrych Praktyk Sponsoringowych ma pomóc tym dyscyplinom, które dotychczas nie miały możliwości pozyskania sponsora w postaci

Wirtualna rzeczywistość zmienia sport

Innowacje zmieniają sport – zarówno sposób uprawiania poszczególnych dyscyplin i przygotowań do nich, jak i odbioru sportu przez kibiców. Dzięki urządzeniom wirtualnej rzeczywistości fani mogą stać się częścią wydarzenia, jakim są zawody czy

Nowe przepisy antydopingowe czekają na podpis prezydenta

Po igrzyskach zostanie przedstawiona do konsultacji ustawa, która zwiększy kontrolę nad wydatkowaniem środków przez związki sportowe – zapowiada minister sportu i turystyki. Resort pracuje też nad wdrożeniem ustawy antydopingowej, która ma pomoc

Piłkarze to nowi celebryci. Na reklamach zarabiają nawet kilka milionów złotych rocznie

Piłkarze zarabiają nie tylko na boisku. Najlepsi mogą liczyć na kontrakty reklamowe, które rocznie przynoszą im nawet kilka milionów złotych. Dla reklamodawców piłkarze są podwójnie cenni – łączą bowiem cechy celebrytów

Euro 2016 może przynieść UEFA 2 mld euro zysku

Największe imprezy sportowe to okręty flagowe światowego marketingu sportowego – przekonuje Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. Wysoka frekwencja, a więc i coraz większe przychody ze sprzedaży biletów sprawiają, że również